هوآوی P50 Pro بهترین نمایشگر گوشی‌ها را دارد!

نمایش 0 پاسخ رشته ها
    • 2 #588
      نیما جلالی
      مشارکت کننده

      سری Huawei P50، به وضوح متفاوت‌ترین نسل پرچمداران سری P هواوی است. علت این موضوع، کاملاً روشن است. در جدیدترین خبر، امتیاز DxO نمایشگر هواوی P50 Pro مشخص شده است. بر اساس این این تست، هواوی P50 Pro برترین نمایشگر را در بین رقبا دارد!

      هواوی مدتی پیش از پرچمداران سری P50 خود رونمایی کرد. این دستگاه‌ها، مجهز به شارژر 66 واتی و اینترنت 4G بودند. همچنین هر دو دستگاه، دارای نسخه‌هایی با Snapdragon 888 بودند.

      بر اساس گفته‌های DxOMARK، پرچمدار هواوی برترین دوربین اصلی را در بین گوشی‌های هوشمند کنونی دارند. حال، این دستگاه در بخش نمایشگر DxOMARK نیز تست شده است. اما نتایج این تست، غافلگیر کننده‌تر از آن چیزی است که ما تصورش را می‌کردیم! اما پیش از آن، خالی از لطف نیست که نگاهی مجدد به مشخصات مرتبط P50 Pro در بخش نمایشگر داشته باشیم:

      – قطر 6.6 اینچی نمایشگر
      – پنل از نوع OLED
      – وضوح ٢,٧٠٠×١,٢٢٨
      – نسبت تصویر ١٩.٨:٩
      – رفرش ریت ١٢٠ هرتزی
      – نرخ حساسیت لمسی ٣٠٠ هرتزی

      مجموعه DxOMARK، امتیاز عملکرد نمایشگر هواوی P50 Pro را اعلام کرده است. این نمایشگر پرچمدار هواوی، امتیاز نهایی ٩٣ را در این بخش کسب کرده است. اعطا شدن نمره ٩٣ به نمایشگر این گوشی، سبب می‌شود تا P50 Pro صدرنشین بخش نمایشگر DxOMARK باشد. این موضوع، به این معناست که گوشی‌های زیادی مانند Galaxy S21 Ultra و وان پلاس ٩ پرو، عملکرد ضعیف‌تری در بخش نمایشگر دارند. امتیاز نهایی پی 4٠ پرو در این بخش، برابر با ٨5 بود. به همین صورت، هواوی P50 Pro بهترین عملکرد موجود در بین گوشی‌های پرچمدار کنونی را به خود اختصاص می‌دهد.

      به گفته DxOMARK، این گوشی در بخش نمایشگر دارای نقاط قوت‌هایی مانند روشنایی بسیار بالا در هنگام نمایش محتوای HDR10، خوانایی بالا در اکثر سناریوها، میزان حساسیت لمسی بالا و دقیق و از سوی دیگر، عدم وجود فلیکر نمایشگر می‌باشد.

      نظر شما در مورد امتیاز DxO نمایشگر هواوی P50 Pro چیست؟ فکر می‌کنید هواوی بتواند با این گوشی، عناوین بیشتری را نیز کسب کند؟

      • این موضوع 2 سال، 6 ماه پیش توسط نیما جلالی اصلاح شده است.
نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.