هدست بی سیم FreeLace Lite هواوی معرفی شد

نمایش 0 پاسخ رشته ها
    • 3 #554
      نیما جلالی
      مشارکت کننده

      هواوی هدست‌های سری Freelace خود را وارد بازارهای مختلفی از جمله ایران کرده است. کمپانی هواوی، تصمیم گرفته است تا یک هدست بی سیم اقتصادی را معرفی کند. در نتیجه، هواوی Freelace Lite با قابلیت‌های کلیدی پا به عرصه گذاشته است.

      مشخصات فنی و قیمت هدست بی سیم هواوی Freelace Lite

      هدست هواوی Freelace Lite معرفی شده است. سال گذشته، هواوی Freelace Pro معرفی شد. قبل از آن نیز شاهد بهره برداری از اولین عضو این خانواده، یعنی هواوی Freelace بودیم. بر اساس گفته‌های هواوی، این هدست می‌تواند ١٨ ساعت عمر باتری را در اختیار کاربر بگذارد. همچنین با تنها 5 دقیقه شارژ کردن آن، می‌توان 4 ساعت موزیک گوش کرد. شارژ کامل این هدست بی سیم، حدود ٧٠ دقیقه طول می‌کشد.

      هدفون‌های این هدست بی سیم، دارای طراحی نیمه در گوش هستند. ایرتیپ این هدفون‌ها نیز جنس سیلیکونی است. در داخل هر کدام از گوشی‌های این هدست، یک درایور ١٣ میلی متری وظیفه پخش صدا را دارد. مانند دیگر اعضا، هواوی Freelace Lite نیز دارای آهن ربا است.

      هواوی می‌گوید که تأخیر در پاسخگویی ١١٠ میلی ثانیه‌ای این هدست، آن را برای بازی کردن عالی می‌سازد. این محصول جدید، مجهز به بلوتوث نسخه 5.٢ است. قابلیت اتصال سریع نیز در آن موجود است. شایان ذکر است که Freelace Lite از دستگاه‌هایی به EMUI 10 یا نسخه جدیدتر آن متصل می‌شود. استاندارد IP55 نیز به این هدست اعطا شده است.

      یکی دیگر از جذابیت‌های این هدست، قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه مختلف است. اما هواوی چه قیمتی را بر روی هدست بی سیم جدید خود قرار داده است؟ خب، هواوی این هدست جدید را با قیمت ٢6٩ یوان چین‌ (معادل 4٢ دلار آمریکا) روانه بازار می‌کند. چهار رنگ سبز، آبی، مشکی و زرد آن نیز قابل دسترسی خواهند بود.
      شما چه نظری در مورد این هدست دارید؟ آیا ویژگی‌های آن برای شما جذاب هستند؟

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.